Blog – Page 5 – CDT Baza znanja

Blog

Partnerstva kao rešenje za transformaciju maloprodaje – trendovi i primeri iz prakse

Čak i pre tektonskih promena koje su obeležile period od početka 2020 godine, maloprodaja je prednjačila u procesu digitalne transformacije. Ovo je oblast u kojoj je tempo poslovanja na maksimalnoj brzini, gde je konkurencija uvek jaka a korisničke potrebe se menjaju u zavisnosti od godišnjeg doba. Zato su igrači u ovom polju navikli da moraju…

Primena i izazovi implementacije ERP-a u metalskoj industriji

Zašto je značajna metalska industrija u Srbiji?   Metalska i mašinska industrija su jedne od najvažnijih oblasti srpske privrede sa učešćem od 6% u  BDPu i 20% u izvozu. U primarnoj proizvodnji koja podrazumeva proizvodnju i preradu osnovnih  metala, dominiraju svakako velike kompanije. U sekundarnoj proizvodnji koja predstavlja  proizvodnju specijalizovanih proizvoda od metala, udeo srednjih i…

Videti iza ćoška: Kako uočiti digitalne tačke prevoja pre nego što one nastanu?

Tačke prevoja su rana upozorenja i znaci da je tradicionalan način na koji kompanija radi svoj biznis, i da je metrika koju koristi da bi predvidele uspeh svog biznisa, zapravo zastareo (McGrath, 2020). To je upravo ono što se dešava kompanijama kada disruptivne inovacije i digitalne tehnologije drastično menjanju način na koji su te kompanije…

Kako do pravog internet domena?

Jedno od pitanja sa kojima se konsultanti veoma često susreću u radu sa mikro i malim preduzećima jeinternet prezentacija i koji je to najbolji domen za određenu organizaciju. Pregršt informacija napretraživačima vrlo često vlasnike i menadžere zbunjuje i dovodi u situaciju da ishitreno registrujudomene i biraju hosting usluge koje im uopšte nisu potrebne ili čiji…

Filip Milinković, Konsultant i COO startup-a 2IMMERSIVE4U™

Gost: Filip Milinković Konsultant i COO startup-a 2IMMERSIVE4U™ Spremite se da upoznate konsultanata za digitalnu transformaciju koji je tipičan predstavnik genracije Z i koji tek ulazi u svoje dvadesete godine, a već sada može da sa dosta iskustva da govori o temi “Korisnik u centru poslovanja” i unapređenjima koje donosi promena fokusa kompanija sa sopstvenih…